thailand

Phuket Travel Guide - Introduction, Sights, Lodging, Dining, Shopping, Activities, Beaches, Excursions, Nightlife, Weather, Transportation- Travelers DigestJosefine- Foto _ Vardag -ostedt -My Photos - Thailandminimalistiskt -Images and Pics

we♥it.com

Jag vill åka utomlands nununu! Jag tycker alla är utomlands/har en resa bokad. Har jag det? Nej.
Tänk värmen, maten (hihi), havet som är ljummet. Åh jag ryser av bara tanken. Varför är det världens sämsta väder i Sverige för???

Någon som är på att boka en sista minuten till Thailand?

Kommentarer
Postat av: Anonym

pappa o marie ska ju dit.. tkr dom är utomlands hela tiden o jag får ALDRIG va med ! :((

2011-02-22 @ 17:10:42
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0