svar på frågestunden! :)

Ja, nu ska jag svara på frågorna jag fick i frågestunen, spännande va? ;) Vissa har jag valt att inte svara på här "in public" men aja. Here we go ;)

hur mycket tar du för en klippning? ;)
- Jag har inget speciellt pris utan det "bestämmer" kunderna själv haha hur mycket dom tycker att det är värt eftersom att jag inte har jättebra kunskap i att klippa än. Men jag brukar få minst en hundring i alla fall :)

vad ska du jobba med i Norge och hur länge?
- Jag ska jobba i en glasskiosk i 5 veckor, mellan 3 juli och 7 augusti. Jag känner några där som jag ska bo hos under tiden jag jobbar :)

Tycker du att du valt rätt linje?
- Ja, det tycker jag att jag har gjort. Men ibland på frisörlektioner då vi håller på med praktiska grejer känner jag bara: nej, jag orkar inte det här. Men allt är ju svårt i början och så är det. Jag trivs skitbra på skolan och i klassen. Och med min linje! :)

Vad gav du Niclas på alla hjärtans dag?
- Vi gav inte varann något speciellt utan han fick en godispåse med hans favoriter i och jag fick rosor. Några dagar efter alla hjärtans dag beställde vi armband med vårt datum på, så det var väl mer vår alla hjärtans dag present :)

Vart ska du ha praktik?
- Vecka 11 & 12 ska jag ha praktik på salongen Effect här i Sandviken.

När ska vi fika?????????? :D
- Haha jadu Rebecca, varken du eller jag verkar ju ha tid men vi får tamejtusan spika in nån dag snart! :)

hur träffades du och niklas? :D
- Haha ett rätt konstigt sätt men aja.. Jag smsade med min killkompis som spelar i samma lag som Niklas. För dom var på innebandy sm-finalen i Globen. Och sen på vägen hem somnade tydligen min kompis så tog Niklas mobilen och började skriva med mig istället och så fortsatte det och ja, here we are! :)

hej, har du några djur?^
- Ja, jag har två katter vid namn Sigge & Sixten, de är 6 & 7 år tror jag :)

Har du några planer för vad du ska göra efter studenten? :) alltså typ någon dröm om att ta ett sabbatsår och resa eller vi du börja jobba på en gång? :)
- Jag har iiiingen som helst aning. Jag vill i alla fall leva livet, det vet jag. Men jag vill ju också ha ett jobb så fort jag kan, hmm.. Men jag tror att efter studenten vill jag nog bara vara ledig ett tag och bara slappa, men sen lär man ju som sagt tjäna pengar för att kunna leva ett normalt liv haha :)
Det skulle ju vara en riktig dröm och bara dra iväg till USA eller något, och råka få ett jobb där :)

Hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans och hur träffades ni?
- Jag har svarat på hur vi träffades och på söndag har vi varit tillsammans i 20 månader :)

Trivs du på frisörprogramet?
- Som handen i handsken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0