on a valentine's day

Idag kom jag till skolan, började 9, trodde jag. Vi började halv 10. Vet ni när vi slutade? 10.20!!!!! när vi egentligen slutade 15.30 Det kändes inte så supervärt att åka in till skolan. Men aja, rätt skönt att slippa två lektioner bara sådär!

Åkte till stan efter skolan och fikade på Coffeehouse by George med Bella och Pernilla, vart en macka för min del. Rätt fint!

Åkte till Sandviken och skulle fixa en praktikplats och guuud så nervös jag var. Men nu är det gjort och det gick verkligen supersnabbt! Skönt.

Är hemma hos älskling nu, fick 3 rosor & en sten där det stog "Till min älskling" på, pussgulligt!!!


Niklas när han var liten, så jävla söt! :)

och glöm inte min frågestund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0