min dag

Hejhopp!
Skoldagen gick rätt fort. På frisörtekniken kollade vi på en film när de klippte 5 olika modeller, frisyrerna vart fula men det var ändå kul att se haha :)
På eftermiddagen hade vi idrott, där jag tydligen var föranmäld frånvarande? Eh? Ingen här hemma har anmält mig frånvarande till den lektionen? Aja, weird! Vi hade i alla fall HLR, rätt chill lektion alltså.

Imorgon är jag leeeeeeeeedig! Avis? ;)
Ska ligga och dra mig i sängen heeeeela dagen! Innan jag ska med mormor till Valbo, supertrevligt :)

Förresten gick jag hem till mormor efter skolan idag, och där var Anne och Linnea. Och Linnea, som är 1 år och 3 månader kan säga Moa. Eller ja, det låter lite mer "moaaAAAAa", men i alla fall ;) Så jäkla sött. Fast det är ju i och för sig ett ganska lätt namn att säga men jaja! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0