hot tramp, daddys little cutie

(rubriken är en text jag har på hjääärnan, världens bästa låt förövrigt, nästan då.. Aerosmith - Rag doll)
Igår hann jag med mycket kände jag!
Var ju först på Niklas match som sagt. Den enda matchen på de 20 månader vi har varit tillsammans som har varit rolig att sett på. Men ja, hoppas det blir en sån snart igen ;)
Efter det åkte vi ut på en skotertur med våra vännor Emmaeng & Raggeboi (haha). Åkte ut på sjön och lite sånt, härligt det :)
Och sen vart det träning som vanligt. Jobbigt, men jäkligt skönt efteråt. Sen bar det av till Niklas och då fick jag reda på att hans släktingar från Stockholm kommer till lilla Torsåker imorgon, så då är det bara att åka tillbaka dit ;) Jag som kom hem idag haha, men så äre!

Ja, idag ska jag bara slappppa. Skönt va? och vädret är underbart ute, men nej. Jag sitter hellte här och slöar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0