fredag

Fy skäms på mig med tanke hur jag håller min uppdatering!

Men jag vaknade imorse i alla fall med världens mysigaste bredvid mig, mamma skjutsade honom till tåget vid 9, och då var jag tillräckligt pigg att gå upp jag med tyckte jag, så att jag inte sov bort hela dagen.

Jag har faktiskt hjälpt till lite här hemma idag, jag har nämligen städat badrummet. Bra gjort av mig!
Vart sugen på pannkakor till lunch så då tog jag saken i egna händer och stekte några stycken :)
Sen fick jag vääärldens sötsug. Vilket resulterar i att det står en banankaka i ugnen nu, som har 15-20 min kvar att jäsa. Och nu börjar det lukta sådär gott... åååååh....

Tanken var att jag skulle till Niklas med 15.28-tåget, men det vart ändrade planer. Så jag & Emmaeng ska kolla på hans match ikväll så åker jag till honom efter den! :)


Jag och Emmaeng, det här är även min bakgrundsbild. Sweet? Javisst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0