escada taj sunset

Igår luktade jag på Escadas sommaredition Taj Sunset. Fyyyyyyyyfaaaaaaaaan vad gott det lukta haha! Jag vill verkligen ha den, åhhh vad gott den luktar!!!!! :)
Typ mango, och massa andra frukter, den är riktigt fräsch.

"Taj Sunset är den nya livliga sommardoften från Escada. En söt och mjuk doft med tropisk mangonot och sammetslen kokosgrädde, en kontrast som med perfektion förkroppsligar äventyr och exotism likt sommaren i Goa." - enligt Kicks




Lätt 5 av 5 toasters, den här måste jag ha!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Mm, den luktar supergott! :)



sv; det beror helt på lärare, hade en jätteslapp lärare i engelska a så det var lättare än när jag gick i nian, men nu har vi therese i engelska b så då är det svårt!

2011-02-15 @ 19:25:32
URL: http://alexandraekstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0