Dag 24 - Jämförelse ett år sen och nu


Det här skulle jag gissa var ungefär ett år sen. Jag umgicks konstant med Hanna, eller var det två år sen? Hmmm, nej? Vet inte, jag har ju inte världens bästa minne..
Men i alla fall, gick i skolan, hade nationella proven den här tiden. Var sjukt nervös inför dom proven och hade ingen aning om vad jag ville bli eller vad jag skulle välja för gymnasie.
Den här bilden är tagen på en engelskalektion, där jag och Hanna kämpade för att höja våra fjuttiga betyg. Ja, gissa hur det gick? HAHA, nejdå, höjde mig i alla fall för er som ville veta tänkte jag ;)
Ibland saknar jag nian faktiskt. Man var störst på skolan och hade ändå något stort att se fram emot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0