Dag 22 - Hur en vardag ser ut för mig

Nu tar jag en vardag när jag sover hemma! :)

Klockan ringer 05.57, snoozar 3 min.
Går på toa.
Äter frukost framför American Funniest Homevideos och Vakna med The Voice.
Klär på mig.
Sminkar mig.
Fixar håret om jag orkar.
Går på toa igen haha och tar undan frukosten.
Bäddar sängen.
Tar på mig ytterkläder.
Går ut till bilen.
Åker till resecentrum.
Väntar.
Kliver på tåget 07.26.
Kliver av tåget 07.46.
Går till rådhuset.
Kliver på 2an och åker till skolan.
Har en lektion på tre timmar, men en halvtimmes rast mitt i.
Lunch.
Har en lektion på tre timmar, men en halvtimmes rast mitt i.

ÅKER HEEEEM, men orkar inte ta det i detalj ;)
När jag kommer hem pluggar jag, eller sitter vid datorn, eller umgås med Niklas.

Alltså, var det här ens värt att skriva haha? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0