Dag 20 - Min personlighet

Kör på några såna här "dagar" nu! :)

Ja, vad ska man säga om min personlighet? Jag är väl en glad person, men kan även vara riktigt arg och sur för småsaker haha..
För de som ser mig en hel dag och inte känner mig lär ju tro att det är nå fel.. Men sån är jag, jag orkar inte vara så jävla mogen och tråkig jämt, så sjukt tråkigt ;)
En sak ja stör mig på är när folk vägrar typ skratta (okej, kanske överdrift haha) för att man vill verka mogen, hallå väx upp, så jävla töntigt!!!! Eller.. upp? Ner? Äh, skitsamma ;)
Och jag har jävligt kort tålamod för jobbiga idioter.

Jag kan alltså prata ihjäl folk om jag är på det humöret, så watch out ;)
jag tror vi ska se upp? .. nej jag är fan säker på att det är något med klockan alltså..
HAHA, äsch..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0