back to school

Min femte lediga dag, gash vad skönt! haha "gash", låter som en fjortis, men aja!! :)
Imorgon är det back to school som gäller, halvdag också, sitter ju inte helt fel ;) Så den här veckan går jag i skolan 1½ dag, sen är det dag för lov, jag älskar skolan ;)

Igår tränade jag i Storvik som sagt(?), det är så härligt att träna och känslan efteråt går ju inte att beskriva. Efter träningen åkte jag hem till Sandviken och då kom Mathias, Niklas & Robert och hämtade mig så då bar det av åt det hållet igen, destination Torsåker denna gång.
Så vid det här laget kanske ni har räknat ut vart jag är? ;) Juste, hos Niklas. Han är ute och skruvar på sin epa och jag sitter här och spelar spel på hamsterpaj.net, kul? Jodå! :)


En pussbild på oss från förrförra sommaren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0