angående free bra

Om ni inte har en sån kan ni bläddra förbi och varför inte ställa en fråga i min frågestund? ;)
Men ni som har en, ska läsa det här och väääldigt gärna kommentera!
Jag är ju som sagt med och tävlar hos Alexandra om en Freebra och håller alla tummar jag har för jag vill verkligen ha en. Men om jag inte vinner, är det då värt att köpa en?
Jag har hört från vissa att den är hur bra som helst, medans andra säger "nej usch, man får konstig form på boobsen i den".
Det är klart att det varierar från tuttar till tuttar haha. Men alla ni som har en, säg vad ni tycker om eran freebra! :)

(haha weird inlägg men aja, i have to know!)



Kommentarer
Postat av: jennhy

HAHA, du har nog blandat ihop mig med ngn annan ;)

2011-02-15 @ 20:49:41
URL: http://jennhyolsson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

jag älskar min iallafall! :) men jag har ju inte direkt de största boobsen on earth, så kan vara därför de formar och håller mina på plats så bra? googla!

2011-02-16 @ 10:57:48
URL: http://alexandraekstrand.blogg.se/
Postat av: jossan

jag har en sån där, köpte den till avslutningen i åttan och nu har den tappat klistret eller va man ska säga, haha :) men har gått att använda ganska många gånger och man ska vara noga att tvätta den efter varje gång man har använt den, vilket inte jag har gjort ;) helt klart värt att köpa ! och jag har inte märkt att man har fått någon konstig form, haha

2011-02-16 @ 15:57:51
URL: http://josefinelisabeth,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0