1747

Idag prövade jag säkert 7 par olika jeansshorts, var det något par som satt bra? Nej.'
Jag blir så jäkla trött på mina höfter haha! 95% av shortsen satt bra, i midjan, sen blir dom bara för stora när de kommer till benen. Annars vill jag ge en hiss till h&m's "boyfriend fit"-shorts.

Aja! Ikväll åker jag till mitt hjärta och imorgon är det nästan bara trevligheter som står på schemat :)
Först är det skola.. Inte så trevligt med tanke på att jag har ett matteprov jag knappt har förberett mig någonting på, men jaja. Det får allvarligt talat gå som det går den här gången, får ju en till chans utifall det inte går nå bra på provet genom ett så kallat hemprov. Men ja, nog om det. Sen har jag engelska.
Och efter det börjar alla trevligheter! Jag och älskling ska på stan en stund och kanske fixa en liten grej, som ni får se imorgon kanske ;) och sen ska vi till Sandviken, där vi ska äta på Charlys med mamma & hennes kille. Jag rekommenderar verkligen den restaurangen, fy satan vad gott det är!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0