hösten

Hösten är på väg, och jag gillar det faktiskt. Synd bara att det betyder att vintern är på väg, hösten är mysig men vintern är fan förjävlig..
Skulle vilja dra på en sista minuten innan skolan börjar, meeen det är lite tajt. Får vänta till höstlovet eller nått, fast dit är det ju tusen år..

Nej, men nu ska det faktiskt bli härligt att ta på sig koseliga koftor och tjocka halsdukar och ett par kängor, mmmm måste ta en shoppingtur känner jag..
Warm lined midcut boot

Dom här skorna SKA jag ha, varmfodrade♥ är dom också, vilket jag behöverrrr.. 499:- på dinsko, som hittat!

Kommentarer
Postat av: erica

Lite kul är det ju faktiskt att skor som ser ut precis som ridskor blivit så poppis, kanske ska ta och putsa upp mina så kan jag ju ha dom både i stallet och på fest ;)

2011-08-16 @ 15:40:28
URL: http://ericaengstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0