back again

Nu har jag hunnit landa i vardagen igen, tror jag! Skönt med en liten bloggpaus, men nu är jag back on track igen! Det återstår 9 dagar av detta sommarlov, som förövrigt har gått feeett fort..

På onsdag ska jag & Emma ha våran årliga kräftskiva, myyys! Och på söndag ska jag på 40h-kryssning med min älskade, awesome avslutning på lovet. Och om 13 dagar fyller jag år också, sen är det bara ett år kvar till krogen, körkort osv :D


har även införskaffat mig en iphone, en liten älskling hihi ;)

Näe, nu ska jag och Niklas fram och äta kebab, vi höööörs!

Kommentarer
Postat av: linnéa

Sv: Ja precis! Dom ska tydligen överklaga nu och då får dom väl säkert lägre straff.. Usch förstår mig inte på Sverige nå mera!

2011-08-15 @ 19:11:52
URL: http://llinneaeriksson.blogg.se/
Postat av: Emmaengstrand

Skönt att se att du inte gett upp bloggen helt! & att du inte har tappar mig som läsare då jag säkert har varit in här 1000 gånger fast du inte uppdaterat ;) love yo!

2011-08-16 @ 23:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0