valborg

Hej alla glaaada! :D Nu är det helg, rätt så efterlängtat om jag får säga det själv. Imorgon ska jag bara slappa medans alla andra sliter i skolan, och på lördag är det trumvirveeeeel, sista april!! :D Så sjukt efterlängtat är jag tvungen att säga. Det ska firas med grill och party med bästa brudsen, det kommer bli awesome.
Har ni några planer inför valborg? Mys med familjen eller party med kompisarna? :)

Wellwell, ska kika runt på lite bloggar nu. Hörs senare, eller kanske tyvärr så sent som imorgon. Men som jag sa idag på nationella proven, jag ska lägga mer tid på plugg och mindre på datorn! Ja, jag hade nationella idag, muntligt i engelska A. Vi skulle "rangordna" saker som vi skulle bli bättre på typ.. Men ja, ett VG där i alla fall, trodde jag inte eller, men glad blev jag! :D


Kommentarer
Postat av: Alexandra Ekstrand - frisörelev ♥

sv; kan tänka mig att det blir så! ;) inge vidare solskydd alltså. haha



PUSS

2011-04-29 @ 18:09:59
URL: http://alexandraekstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0