röjt

Tror det har varit nå fel på min bloggjäkel så mina inlägg har inte kommit upp.. ? Men jaja.
Idag har jag och mamma varit och röjt undan lite på min morbrors gård, men bara liiite av allt som ska röjas bort, puuuuhh.. Menmen, det är alltid kul att hjälpa till :D klockan 16.42 avgår mitt tåg från Sandviken med destination Torsåker, oväntat va? ;)
Vet inte riktigt vad som händer de närmsta dagarna. Det enda jag vet är att jag och Niklas ska ut till mamma och patrik i stugan på lördag och grilla.

Och jag äääälskar att det känns som att det är sommarlov haha! Inte så kul sen dock när man ska tillbaka till skolan på tisdag.. För visst är man ledig på måndagen? Ajaaaa! :)


Jag och älskade mami♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0