rise against

Åh, Niklas satt nyss på en låt och då fick man verkligen flashbacks tillbaka till ungefär två år sedan. Ni vet Rise Against - Hero of war? (kan fortfarande inte ladda upp klipp från youtube), men ja ni vet tror jag ;)
Jag har inte tröttnat på den än. Det är sjukt, den borde vara uttjatad så mycket man har lyssnat på den, men jag älskar den bara mer och mer för varje gång, åååh..
Lika med The red jumpsuit apparuts - Face down, Hanna, du vet vad jag menar om du läser det här!

Åh vilket konstigt inlägg det blev.. ? Men jaaa, det sket man väl i :D


Kommentarer
Postat av: Alexandra Ekstrand - frisörelev ♥

sv; tack! :) nej det var tyvärr nästan ett år sedan. PUSS

2011-04-13 @ 20:07:13
URL: http://alexandraekstrand.blogg.se/
Postat av: Alexandra Ekstrand - frisörelev ♥

varför var inte du & stylade modeller idag, skulle inte du det? :o

2011-04-14 @ 08:40:22
URL: http://alexandraekstrand.blogg.se/
Postat av: Jag

Du borde lyssna på fler låtar av Rise Against de är så underbart bra

2011-06-21 @ 00:34:11
Postat av: Någon. :>

Du borde kolla upp ngra fler låtar av RA, deras senaste album är underbart :3

2011-07-19 @ 00:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0