red

Igår efter jag hade tagit en lång powerwalk så följde jag med mamma till Owe Janssons och Köpis. Fick en ögonskuggspalett, klädroller(haha) och en sån där huvudmasserare av mamma och själv köpte jag puder haha :)
Tog efter det bussen till Gävle där jag gick runt ett tag innan jag klev på tåget med destination Torsåker, Hoo. Jag & Niklas gjorde inget speciellt, mös bara. Imorse var han så taggad på att åka och hämta sin bil han har tjatat om så länge, så det var ju kul för han att få hem den haha! Tycker han kan få körkort nu, då jäklar ska jag köra med han om att få skjuts ;)

Men idag tog vi i alla fall tåget till Sandviken, för han ska på lagfest ikväll och ska sova här. Så ja, inatt får jag väl gå och möta en stupfull Niklas Morell, kul det haha ;)


Åhhh vad jag vill bli rödhårig!!! Kanske inte så där starkt rött, men rött i alla fall!!!!!!!! ååååh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0