magnum strawberry white


Denna magnumglass har varit ett slags beroende varje sommar sen den kom ut. Speciellt på våren, för på somrarna när det är riktigt varmt kan jag inte verkligen inte äta vanlig glass, utan måste ha isglass haha! Glass är ju till för att svalka och av vanliga glassar blir man ju bara törstiga av.
Hehe, sitter just nu och mumsar på en för den som ville veta ;)

Jag är tråkig på glassfronter och varierar mellan fyra sorter, alltså den här, daimstrut, twister och calippo. Rätt tråkigt.. ? Men vågar inte pröva nån annan utifall dom är äcklig, HAHA vad töntig jag är..

Vilken glass tycker ni är absolut absolut absolut godast? :)


Kommentarer
Postat av: neli

ja erkänn? =D jag gillar det också hihi.

fin blogg du har btw =)

2011-04-14 @ 14:34:09
URL: http://nelismusic.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

Åh vad gött :D

2011-04-14 @ 19:53:53
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0