hur många lingon finns det i världen?

Puuuhhh, äntligen kan man slappna av.. Har haft fullt upp med att städa hela huset sen jag vaknade. Mamma och hennes kille har varit i Malmö och kommer hem i eftermiddag så då har jag varit snäll och städat.

Ja, filmen igår i alla fall. Gud vilken härlig film måste jag säga! Skulle vilja se den om och om igen! Och ni som har sett den vet ju att det kommer en rätt sorlig scen, och jag tror nästan jag var den enda i hela biosalongen som grät, eller grät hysteriskt i alla fall haha! Kunde verkligen inte hålla tillbaka tårarna och det vart att jag storböla ett tag medans alla andra var tyst.. ? Så härlig och varm film på något sätt och man vart glad av att se den. 5 av 5 toasters, helt klart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0