goldwell



Har ju glömt berätta sakerna jag fick som tack från praktiken, fyskäms på mig....
Den till vänster är Stylesign Structure me, som man har i håret innan man fönar det och jag tycker det känns som att håret får en lite mer "onytvättad" känsla, vilket i looooove! Det går hur lätt som helst att toupera direkt efter även fast det är helt nytvättat. Tycker inte om känslan av nytvättat hår för håret bara flyger och det går knappt att ta i det.

Och så hårsprayen, som är stoooor och superbra! Behöver jag säga nå mer? :)

Båda är från Goldwell.

TUSEN TACK! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

nja, lite olika privata själ hehe .. :)

2011-04-06 @ 10:28:01
URL: http://saramagdaleena.blogg.se/
Postat av: Anonym

förresten så har jag kollat igenom HELA ginas hemsida men hittar INTE DEN DÄR leopard one piecen du skrev om:O

2011-04-06 @ 13:22:13
URL: http://saramagdaleena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0