enärmat

Paprika - Bandeu DressVero Moda - Maggie One Shoulder DressClub L - Feather Detail DressPearl - One Shoulder Print Dress

Jag har förut haft olika åsikter om enärmade klänninger, men nu är jag säker, fan vad snyggt det är! Har kommit på det ett år efter alla andra, men bättre sent än aldrig. Är mest sugen på den ljusrosa/orange längst upp från bikbok, ber till gud om att den finns kvar!
 
Kör en klassisk hot or not ;)

Omröstningen Vad tycker du om "enärmade" klänningar? är en tjänst från fnul.se där du enkelt kan skapa snabba enkäter!


Kommentarer
Postat av: linnéa

sv: haha jo det är klart att det blir tråkigt att stå ute, men va inte så rund om fötterna och kände inte så mycket folk där ;)

2011-04-05 @ 00:05:45
URL: http://llinneaeriksson.blogg.se/
Postat av: Agnes

SV: Haha! Nejnej, företaget jag har praktik på ska flytta till nya lokaler :)

2011-04-05 @ 11:54:47
URL: http://agneskoch.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hot hot hot, jag älskar enarmat!!!!!!!

Senaste halvåret har ja knappt köpt en klänning som inte är enarmad:) . Puss på dig fina Moa!

2011-04-06 @ 08:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0