Dag 3 - 10 sanningar om dig själv.

♦ Jag tycker att det suger att jag bara är 16 år. När de flesta jag umgås med fyller 18 i år.
♦ Jag är intresserad av mode, smink osv. Men jag tar liksom aldrig tag och "gör något åt det".
♦ Jag kan sitta och babbla på om sjukt ointressanta saker. Hatar när det är tyst haha.
♦ Jag har cellskräck, jag kan inte ens åka hiss. Förutom inne på Nian, för där är det glas så att man ser ut, HAHA.
♦ Jag vill ha en vältränad och snygg kropp (vem vill inte?), men orkar inte göra något åt det för att jag är så lat.
♦ Jag är ett stort fan av Lars Winnerbäck och kan få "rus" och bara måste lyssna på hans låtar om och om och om igen, och har även en stor tavla med en bild på honom i mitt rum.
♦ Jag h a t a r djurplågeri. Jag kan seriöst bli hur upprörd som helst om nån dödar en fluga..
♦ Jag hatar också kaxiga människor som tror dom är nåt och sen när nån/något går emot dem börjar dom böla.
♦ Jag älskar mina nära och kära huuuuuuuuuur mycket som helst hihi.
♦ Kommer inte på en sista. Sorry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0