bottenfärgning

Sitter i skolan nu och har matte, tröttsamt.. Men det går! Kycklingtacos till lurre, låter gött. Engelska på eftermiddagen, ska starta upp ett nytt projekt.
Haha, det märks att jag är trött när jag skriverrrrrrrrrrrrrrrrr...
Efter skolan ska jag umgås med Niklas och jag ska lägga färg i botten på Fanny, ska faktiskt bli kul haha ;) Får se om jag svänger ner på stan (eller nåt) och kikar på en pensel, min hemma är så smal. Undra vilket som är bäst? Min min är ändå så praktisk med kamm på.. Hm, får se ;) När det är botten är det nog chiiill.




Jävligt snygg brud va? Ni får före och efter-bilder, promise! :D


Kommentarer
Postat av: OLIVIA AXMAN

svar: japp, såklart det var max :D hoppas ja får de!

2011-04-07 @ 09:57:53
URL: http://oliviaaw.blogg.se/
Postat av: fannsan

kommer bli kungkungkung!!!! :D

2011-04-07 @ 13:28:49
URL: http://fannyandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0