bermudatriangeln



Såg på Sannas blogg alldeles nyss att det tydligen fanns något som kallades Bermudatriangeln, där flygplan, båtar osv har försvunnit och ingen vet vart de har tagit vägen? Fytysan vad scary, skulle verkligen inte vilja flyga där! Det flyger plan där och går båtar där dagligen som inte försvinner eller vad man ska säga. Men resten då? Vart har dom tagit vägen?
Några "lösningar" från folk är att magnetfältet gör något så att radarna och allt slås ut på flygplanen. Men båtarna då? Dom går väl på bensin?
Och nån trodde att det var utomjordningar som tog människorna, haha.. Tror nog inte det.

Men ändå, sjukt läskigt. Jag tycker sånt här är intressant att läsa om! Haha, är jag en nörd?


Kommentarer
Postat av: jossan

svar: haha ja jag tänkte på det på bussen! ;D

2011-04-14 @ 20:07:13
URL: http://josefinelisabeth.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jag vet, jätte läskigt :o

men vadå, finns det en app för blogg.se? för det funkar inte för mig om man går in från internet :)

2011-04-14 @ 20:27:04
Postat av: ellenottnargård

klart du är moa ;) haha nejdå, fan va skumt!

2011-04-15 @ 21:55:09
URL: http://ellenottnargard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0