avslutar!

Avslutar "fem påståenden" nu, och jag är alltså laktosintolerant som alla redan verkade veta. Och jag får också en äcklig känsla när jag ser ett stort berg/djup, typ Grand Canyon. Är det bara jag, eller får inte ni en liten illamående-/allmänt weird känsla? :( haha åh vad jag är konstig..

Jag har aldrig heller brytit någonting (förutom att min tumme var ur led en gång så att den låg så fint mitt i min hand, haha!)
I loooove isterband och kalops, det visste ni inte va? ;)

Så, att jag hatar matte är alltså falskt, för ibland är det riktigt kul med matte :) Och de som gissade rätt var bara Jossan & Linnea, två gamla saknade mates. Hmm, ska nog starta en ny på en gång nu för det är så kul ju! :D

Kommentarer
Postat av: Ida

sv: Tack!V :)

2011-04-17 @ 14:13:22
URL: http://idasivertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0