Gör ett tredje försök.

Hejhopp.

Har nu fått tillbaka min kamera så nu ska jag börja blogga igen, så gott det går i alla fall haha.
Funderar även på att spela in ett videoinlägg med Niklas, just nu ligger han och pratar och det låter ungefär såhär:
- Chachaa bloggen, jag ska starta blogg igen och blogga som alla andra småtjejer som Kenza, och öööh vad heter den då? eeh, gaybloggen....
Han skulle alltså försöka härma mig där ;) hahaha

Men och så är det ju så att min kamera inte är här så jag har inga bilder nu, men den är hemma så jag bloggar ikväll igen när jag kommer hem och bjuder på lite bilder ;)

och klaga inte på headern, jag vet att den ser ut som skit hehehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0