visa respekt

Var ju på match igår, och jag ska aldrig mer vara på en match där det finns aikare/djurgårdare.. Jag tycker att det är jävligt synd att dom bara lägger fokus på motståndarlagets klack och inte på matchen. Dom slår nästan sönder plexiglaset, irriterar alla och försöker komma över för att slåss, jäkligt onödigt tycker jag. Dom är inte ute efter att heja på sitt lag, dom är bara ute för att irritera oss och för att slåss.

Vafan kan man inte bete sig för när man är på bortaplan i alla fall? Visa lite respekt förfan...

Så skrek dom nått i stil med: "Ska ni gå hem nu?" När dom ledde och det var ca 5-10 minuter kvar.
Nej, varför skulle vi gå hem innan matchen slutade bara för att vi den här gången fick ta en förlust? Är det att ha hjärta för sitt lag och stöttar dom även om dom förlorar? Nej, det är det inte. Men stockholmare har ju bevisat att dom inte har så mycket innanför pannbenet, synd nog...

Och nu menar jag inte alla, men dom flesta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0