shalalalaaa

Igår efter matchen (som förövrigt slutade med en brynässeger :D) åkte vi till Simon där det var fest. Och folk började bråka och det kom en massa folk som inte skulle dit och så vart det kaos, så jag och niklas åkte hem före 12, men skönt att komma hem tidigt ibland å :)

Idag har älskling match och jag ska stå i cafeterian med hans mamma tror jag. Får se hur det slutar med tanke på hur det gick för mig och Hanna förra gången ;)

Och ikväll kommer mamma hem från Stockholm, hon har varit på Ladies Night. Saknade mamma :) <3

Och imorgon är det bara att ta nya tag för en ny skolvecka. På tisdag ska vi klippa igen, wihoooo! Ska inte glömma kameran då som jag gjorde förra gången. ;)


Jag och min fina mamma på LW-konserten i somras :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0