hockey & saxar

Igår var det som sagt hockey, VINST!!! 3-0 efter tiden 5.52, det tredje målet i boxplay(!) av the one and only Calle Järnkrok. Känslan när dom vinner en match sitter kvar hur länge som helst, i alla fall i mig, men jag är ju inte som alla andra jag heller ;) Efter matchen fick vi skjuts hem av Simon och jag och älskling åkte och sov i min lilla säng :) haha

Men det var inte det enda som var superbra igår, vi fick saxarna :D sjukt jäkla efterlängtat, eller ja.. Vi kan ju inte klippa än eller så, men kommer att börja klippa dockor tror jag nästa vecka. Can't wait! Och ett till plus, dom var sjukt jäkla snygga också, saxarna :D Till och med det dära.. Haha jag vet inte vad det heter, men det har har saxarna och allt i, hölster kanske? Japp, i googled it och det heter hölster. Okej nu vart det jättemycket onödig fakta såhär på morgonkvisten.
Eller, det kanske inte är på morgonkvisten för er, men för mig är det, jag är ledig today!
Fyfan vad jag babblar..




Kommentarer
Postat av: rebecca

sv: tacck gummman ,men den är för liten... så hade ja rivit av prislappen.... <3

2010-10-06 @ 18:17:50
URL: http://rebeccamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0