helg

SÅ! Nu har jag tid att skriva här igen ;)
I fredags hade vi en liten tjejkväll jag, Stina, Josefin, Jenny & Amanda. Myspys :)
I lördags var det först att kolla på Niklas match, sen vart det hockeymatch!!! :) Och före den var det en hyllning eller vad man kan säga för Ove Molin, och det fälldes en liten tår faktiskt haha, så fint :) film kommer sen. Men i alla fall, hockeymatchen var ju inte den bästa. Eller jo, den var bra. Men det är inte bra av Brynäs att tappa en 4-2 ledning till 4-4 i slutet. Men det blev sudden och dom vann endå.
Efter matchen åkte jag och älskling hem till honom, sen till Hofors och handla lite gotta och sen hem igen.
Igår hade han match igen, Niklas alltså. Kollade på den, sen åkte vi till hem till han och åt tacos och gotta oss sen var det bara att gå och sova för att orka med en vecka till.

Idag hade vi bara idrott, och hehe.. Jag och Stina gick lite fel.. Så ja, först gick vi i 45 min, sen skulle vi gå 35 till (med stavar!) och sen åkte vi lite skridskor på det också haha ;)

Senare ska vi till Järbo och hälsa på Anne, Johannes & Linnea :)


<3

Kommentarer
Postat av: stina

Vi hade de askalas på tjejkvällen! :D



hahah ja vi gick lite fel, fast vi fick ju bättre motion än dom andra! HAHA!

LOVEYOU! <3

2010-10-11 @ 13:57:43
URL: http://stinasallerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0