vinterskor?

Frågan är ju vad man ska ha för vinterskor nu i vinter, hmm. Uggs är rätt så.. fula! Men såå sköna, och jag har själv ett par höga svarta och värmen i dom var väldigt älskad av mig förra vintern kan jag tala om. Men om jag ska ha såna i år igen vill jag köpa ett par nya, sådana som finns här under.
Warm lined midcut boot
- Dom är inte snygga
- Dom blir blöt ganska fort
- Man halkar jättelätt i dom

+ Dom är jättevarma och sköna

Och det pluset är rätt stort om jag får säga det själv.
Det blir nog ett par såna här, finns ju inga andra varma vinterskor som går att ha.

Om jag annars vill ha ett par varma vinterskor så finns det såna här modeller, och det är inte min stil, tyvärr. Dom är ju snyggare än uggs, i alla fall det första paret, men jag trivs inte i såna där, tråkigt nog..
Warm lined high boot
Warm lined midcut boot
Warm lined midcut boot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0