bloggar jag följer



Här är bloggarna jag följer på bloglovin! (Dom flesta, vissa vart konstigt nog inte med, men aja :s)

Olivia - Går i min klass, en trevlig tjej som bloggar om allt från vardagen till frisörtips, och kläder :)

Agnes - Känner henne inte, men brukar heja på henne ibland haha för hon bor ju i Torsåker och där hejar alla på alla ;) Nejdå, men hon verkar skittrevlig och hon bloggar om lite allt möjligt, precis som Olivia :)

Alexandra S - Följer henne mest för att hon gick i samma klass som mig hihi :) En trevlig tjej som man nu i efterhand inser hur mycket roligt man har haft tillsammans med henne. Hon bloggar också om lite allt möjligt! :)

Alexandra E - Hon går i tvåan här på frisörlinjen och jag tycker att hennes blogg är sjukt bra, verkar som att hon lägger ner mycket tid på varje inlägg och det gillar vi! Hon uppdaterar ofta vilket är ett stort plus :)

Anne - Min mammas kusin som har en dotter på ett år och hon skriver om roliga saker som Linnea (barnet) har gjort och om vardagen, boktips osv :) Bloggen är helt klart läsvärd eftersom att hon alltid säger vad hon tycker :)

Emma - Min älskade emmis!! Hon skriver mest om sin vardag :)

Fanny - Saknade Fanny... Aja, hon har jättefina bilder på sin blogg och skriver om det mesta :)

Jennhy - Hon uppdatera ofta, om lite allt möjligt. Ibland är det långa texter och ibland är det bara bilder. En bra blandning haha ;)

Josephine - En gullig tjej som går i min klass, tycker hon ska komma igång med uppdateringen för när hon väl skriver är det great! :)

Pillan - Dååålig på uppdatering ;) Sen vi började i skolan har hon uppdaterat kanske 2-3 gånger, skärpning ;) Uppdatera så skulle det bli den skönaste bloggen nånsin!

Isabelle - En trevlig fotbollstjej, hon går på ett fotbolls gymnasium i Sundsvall, skriver mest om fotboll ofcourse ;)

Malin - Min "fadder" som har bytt skola tråkigt nog, haha. Hon skriver om mode, we like!!

Sara - Dagissara!! Hon skriver om aaallt möjligt, och det tycker jag om, som ni kanske har märkt haha ;)

Sofia - Hon går i tvåan här också :) Hon skriver också om allt möjligt. Jag säger att alla gör det, men en blogg är faktiskt bäst med massa olika innehåll :)

Bella - En gullig tjej som går i min klass, uppdaterar då och då och hon skriver lite saker om vardagen och mode, osv :)

Stina - Hon har nyss kommit igång med uppdateringen igen, det gillar vi ;) Hon skriver om vardagen, lite frisörsaker och lite musik :)

Therese - Hon skriver om.. Ja, jag vet inte riktigt haha! Men det är ändå roligt att läsa haha. Men hon visar mycket kläder, och det gillar vi, right? ;)

Jennifer - Hon är 17 år och mamma åt en liten söt dotter. Jag beundrar henne hur hon klarar allt! Hon går i skolan, har två(tror jag) jobb och är mamma på heltid, och får ändå allt att gå runt, coolt att klara det vid sån ung ålder tycker jag :)

Det är såklart flera bloggar jag följer, men jag följer dom här via bloglovin! (Och dom inte kom med på den där listaaan)
Det var alla! Har ni nå bloggtips? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0