tisdag eftermiddag

Tog tåget hem till hjärtat efter skolan och han är ute i ladugården för tillfället och jag pluggar litegrann, trevligt va? ;)
Imorgon har jag bara en lektion, vilket betyder att jag slutar halv 12! Det enda vi ska göra är att redovisa vårat yrkesarbete, ni vet det jag skrev om bagare. Och några har kvar att redovisa sin egna stil också, så det kanske det kommer bilder på imorgon. Jag tycker att det är det roligaste vi har gjort hittils på hantverksorienteringen, stilen alltså. Har många i klassen som var väldigt kreativa, roligt :D

Efter skolan ska jag och Stina till nyöppnade Waynes i Sandviken, spännande!! :)


"Ballongstilen" som Stina gjore på mig för några veckor sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0