linnea

Nu så är jag hemma igen efter en natt och dag i Järbo! :)
Det första man fick göra imorse var att byta bajsblöja, härlig start på morgonen sådär! Sen åt vi frukost, gick ut och gick med Linnea i vagnen x2. Och så städade vi lite i huset också :)
När Anne kom hem åt vi kyckling, coleslaw och typ cheddarsås eller vad man kan säga haha, gott var det i alla fall!
Kom nyss hem, och är jäääättetrött med tanke på att jag gick upp vid 7 imorse.

Snart så ska jag packa lite tills imorgon då vi åker på kryssning, wiho! Älskar kryssningar haha :) buffén... (a) haha nejdå, men den är ju skitgod :D

Här är lite bilder sen dagen och gårdagen.
Justja, jag vann bowlingen ;)


Kommentarer
Postat av: stima

hahahahahah bilden på mig :O:O:O ser helt drogad ut :O <33

2010-11-02 @ 18:13:27
URL: http://stiinasallerstrom.blogg.se/
Postat av: sara

men GUD va stor hon blivit :o

2010-11-06 @ 14:34:20
URL: http://saramagdaleena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0