kalv

Har nyss varit ner och kollat på en kalv här hos älskling. Endast 4 dagar gammal, ni kan ju tänka er hur söt den är? Når kanske till lite hägre än knät på mig, gaaaaaaaaah så söt!!!!! :)
Jag har bestämt att han ska heta Ozzy ;)

Bilder kommer sen eftersom att jag inte hade kameran med mig ner nu, men ska ner snart igen :)
Uppdatering! har varit ner och tagit kort på han nu men kan inte lägga in bilderna på datan, baaajs.

Sen ska vi ta 14.59tåget till Sandviken och då ska vi till Järbo och fira Linnea.


HAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!
Gissa vem, vart, hur och varför ;)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

sv; kan jag lova att det var! frågan är om man ska polisanmäla det eller inte?

2010-11-13 @ 18:14:45
URL: http://steenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0