julskyltning

Puuuuhh. Kom nyss hem efter nån timme på stan, vi var och kollade på julskyltningen, mysigt :)
Kom på nu när jag kom hem att jag inte har haft det minsta lilla smink på mig idag, wiho! Skönt faktiskt, men inte så skönt att se mina stora svarta ringar under ögonen haha.. Men ärligt talat så bryr jag mig inte :)
Snart ska jag hoppa in i duschen och smörja in mig med brun utan sol och sen äta korv med pommes!
Efter det ska jag försöka plugga lite och kanske dreggla över lite snygga saker från kanske H&M, Nelly eller något :D



Kommentarer
Postat av: sara

sv; o då var de där bara en grejj av allt dom gjorde.. (y)

2010-11-28 @ 19:51:53
URL: http://saramagdaleena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0