hemma

Hemma från öppet hus nu, jag lär väl gå världens bästa linje i världens bästa klass? :)
Jag längtar redan till nästa höst då ettorna kommer, iiiih! Ska bli så sjukt kul :D Fast jag har ju själv bara gått i ettan ca 3 månader, men ändå, jag längtarrrrr! :D

Bilder kommer imorgon för nu ska jag snart sova för jag är jääättetrött, kan ju i alla fall tacka Bella för en toupering som kommer hålla tills jag tvättar håret igen! Fyfan, känns som svinto utan att överdriva ;). Hoppas ni har nöjt er med mina tidsinställda inlägg idag haha :D

Det enda dålig med den här dagen var väl att Brynäs förlorade, skit också....


Kommentarer
Postat av: sara

sv; nej tjata på du!!!! Blir bara lättare för mig då att inte vara så rädd!! haha ! :D

2010-11-18 @ 21:24:40
URL: http://saramagdaleena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0