hårprodukter

Jag härmar Alexandra lite nu med att fråga vilka era favorit-hårprodukter är? Eller ja, nå produkter överhuvudtaget haha! :)

Kan dela med mig av mina tips :)

- börjar med mitt älskade schampo och balsam som jag har talat om förut. luktar gudomligt och håret blir leeent!


- sedan har jag mitt värmeskydd från tresemmé som fungerar bra enligt mig.


- saltvattenspray från proffs, som ger håret en sträv känsla, lite beachlook ;)


- tupera och pudra på lite volympuder från proffs (ett billigare alternativ till det kända osis - dust it) och voila!! ;)


- torrschampo från proffs som man använder när håret börjar bli lite flottigt och man inte hinner tvätta håret eller när man helt enkelt vill ha lite torrare känsla i håret och lite mer volym :)

Det var allt för mig!
Som sagt, vilka är era favoritprodukter? :)

Kommentarer
Postat av: JULIA

Vart kan man köpa pudret och vad kostar det? Funkar det bra om man verkligen har NOLL volym och helt platt hår? :P

2010-11-21 @ 00:24:48
URL: http://jjuliaberg.blogg.se/
Postat av: SOFIE

Tresemmé schampoo + balsam, TONI & GUY torrschampoo och nivea volume sensation spray (för att den luktar gooooooott!!!)

2010-11-21 @ 12:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0