h-o-c-k-e-y, hockey!!

Gårdagen var sjukt bra om jag får säga det själv!
Efter skolan åkte jag till stan med Josephine och Stina, kolla runt lite sen satte vi oss på.. Ja, vad heter det? Coffee Lounge kanske? Ingen aning, men där inne på flanör i alla fall.
Sen skulle jag tydligen på hockey, lite impulsivt sådär. Men så kom älskling & Raggeboii i alla fall, så då käka vi donken (vet att jag jämt äter nyttigt) och sen var det raka spåret mot Läkerol Arena som gällde. Och hur gick det där då? Jo, det gick jävligt bra! 3-0 mot hv71, och det är inte illa. Greiss var sjukt duktig, han lyfte upp hela laget kändes det som, och utan honom tror jag nästan på att det hade blivit förlust. Riktigt grym var han, bara han fortsätter nu så!




Kommentarer
Postat av: fanny

duuuuja mooosen!! :)

2010-11-25 @ 10:18:25
URL: http://fannyandersson.blogg.se/
Postat av: stina

Snygga vi är B3 ;) <3

bra att du hjälpte mej med engelskan :D

2010-11-25 @ 10:22:57
URL: http://stinasallerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0