dagens tips

Dagens tips idag är volympudret till håret från Proffs. Jag vet inte hur bra det är om man jämför med det populära pudret från Osis, men Proffspudret kostar ju bara en åttondel av vad Osis gör. Så det är ju inte konstigt om det inte lever upp till föredetta-osis-användares förväntningar.
Men jag som är nybörjare tycker att det här är superbra! Jag har ju torrschampot från Proffs också och jag tycker det är superbra. Och så har jag saltvattensprayen, den är också bra. Och så hårsprayen då hihi! :)


50 kronor. Jag köpte mitt på Lindex här i Sandviken :)

Använder ni volympuder? :)

Kommentarer
Postat av: erica

volympuder är de enda som funkar för att ge mitt tjocka ostyrsliga hår volym! :)

2010-11-05 @ 14:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0