tidsfördriv

Jamen det här kan ju ni läsa om ni vill om ni har lika tråkigt som jag har just nu :D

1. Vad heter du?
- Moa Caroline Wikstrand
2. Vad kallas du? - Mois, mosen, ja.. Ni fattar.
3. Vad vill du bli kallad? - Haha, det folk känner för? Har inget speciellt jag vill bli kallad
4. Födelsedatum? –  28/8 1994
5. Stjärntecken? –  Jungfru
6. favorit musik? – rock is the shit!
7. Msn? Ja
8. Troende? nej. Eller det beror på. Jag tror inte på gud, men jag tror att det finns spöken. Haha, var det där ett bra svar...?
9. Vart bor du? - Sandviken
10. Vad har du för mobil? – Samsung s5230
11. Har du en egen dator? - Ja
12. Har du någon bästis? – Njae, det beror på hur man ser det. Men jag har många vänner som är jättebra haha :D
13. Har du något husdjur? - Yes, två katter.
14. Sommarens planer? - Sola, bada, pina colada!
15. Vad älskar du mest? - Familjen, Niklas, vänner, sova ;)
16. Intressen? – Plugga. hahah. Nej men jag har inga speciella, jag tar dagen som den kommer :)
17. Favoritband/artist? - Ja, allt från Winnerbäck till Ozzy Osbourne, Kiss, AC/DC, Aerosmith, Dio, till Creedence, CCR, takida. Ja, listan kan göras lååång.
18. En bra låt?- En som jag lyssnar på just nu, Aerosmith - Cryin', men den här listan kan också göras sjukt lång!
19. Namnsdag? - 18 november, samma dag som älsklings kossa :D
20. Vad skulle du vilja heta?
- Moa. Skulle kännas konstigt att heta nå annat faktiskt haha ;)
21. Vad heter du på din msn just nu? – Ingen aning, jag är aldrig inne.
22. Hur många olika grupper har du? – online/offline
24. Var skulle du bo om du fick välja? - typ, New York, Gävle(pga min pendling varje dag), eller i något varmt land :)
25. Vad har du på dig? – Mjukisbyxor och myströja, linne, sockor, underkläder.
26. Har du något i håret just nu? – En hårsnodd, hårspray, värmeskydd, saltvattenspray, volympuder. Haha :D
27. Vad har du gjort idag? – Vaknat upp hos Pillan, varit i skolan och haft datakunskap. Helt okej dag alltså!
28. Hur mår du just nu? - braaa :)
29. Hur brukar du annars må? – Haha.. bra?
30. Har du några syskon? – Nepp :)
31. Vilket är ditt favoritgodis? - Sura nappar som finns på konstiga ställen. Finns aldrig på ica -.- Och choklaaaad!
32. Vad är det finaste som finns? – Kärlek måste jag säga här. Något som är fint för mig att att vakna upp i Niklas famn♥
33. Vilken är din favoritdryck? - Fantan som finns i thailand. Hmm, äpplefanta är det kanske? Ingen aning. Annars dr pepper, julmust och hallonsoda.
34. Vilket är ditt favorit tv-program? – Desperate houseviwes och american funniest haha ;)
35. Vem är din förebild? – Egentligen ingen. Men någon jag skulle villa vara som är Tyra Banks :)
36. Vad är bäst med dig? – Ingen aning. Jag hatar att svara på såna här frågor...
37. Hatar du någon just nu? – Att hata för mig är ett starkt ord, så nej jag hatar ingen just nu :)
38. Saknar du någon just nu? - Yes, i do.
39. Är du allergisk mot något? – Nja, laktosintolerant? :)
40. Hur många bilder har du lagt ut? – Vart då?
41. Gillar du någon? –  Jag älskar någon.
42. Isåfall vem? – Nikkiboy! ♥
43. Vad är din civilstatus? – Upptagen
44. Är du homofob? - Haha nej
45. Vad gjorde du igår kväll? – Kollade på brynäsmatchen med Pernilla :)
46. Vilken är den godaste frukten? – Gröna äpplen :)
47. Den godaste grönsaken? – Tomat eller gurka. Eller såna där sockerärtor.
48. Och bästa bäret? – Hallon, smultron, jordgubbe :)
49. Är du underviktig – No way! :)
50. Hur lång är du? – 1.69 tror jag.
51. Vad är du bra på? – Nu kom det en sån här fråga igen....
52. Något du tycker är kul - Klippa, eller ja, hålla på med hår :)
53. Har du varit ute idag? – Japp
54. Vem ringde du senast? - mamma
55. Vad var du senast arg på? – Två(kanske tre?) dryga killar på bussen som satt och prata om att brynäs var påväg att gå under typ och att Greiss var skitdålig i mål. JAMEN OKEJ, HAR NI SETT HANS RÄDDNINGAR OCH HUR JÄVLA SNABB HAN HAR BLIVIT ELLER??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!? åhh, sånt stör jag mig på..
56. Hur många hus har du bott i? - 1 hus, 1 lägenhet. Tror jag och mamma bodde hos mormor och morfar ett tag när jag var nyfödd också, så kanske 2 hus, är inte säker :)
57. Bäddar du sängen?
- När jag känner för det, haha!
58. Snarkar du? – Nej :)
59. vem sov du senast hos? – Pernilla
60. Har du ett sladdlöst tangentbord? – Nej
61. Vad lyssnar du på just nu? – Fortfarande Aerosmith - Cryin' :D
62. Vill du tatuera dig? - Yes, texten "bakom varje hög av sand finns guld för den som letar"
63. Vilka sidor/program – Haha, va?
64. Laddar du olagligt ner musik? – Faktiskt inte. Laddar inte ner överhuvudtaget
65. Vad stör du dig på? – Vissa människors sätt att bete sig på, att dom aldrig kan växa upp osv :)

NU ORKAR JAG INTE MER haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0