tomtegröt och julmacka

För kanske en timme sen kom vi hem från mormor där lilla familjen, eller ja, jag, Niklas, mamma, Patrik, Lasse, Sonja och Peter, vi var och åt tomtegröt och julmacka. Jag fick även julklappar av Sonja & Peter (min mormors kompis & min låtsaspappas bror), 200:- i valbo och två biobiljetter :D
Imorgon kommer mormor och min morbror hit och firar jul. Som ni märker så har inte jag sån stor familj/släkt som firar jul tillsammans, men jag tycker det är mysigt ändå! :)
Så imorgon lyder väl dagen som så att först vaknar jag haha, sen öppna ett paket på morgonen som jag får i snöret (tradition), sen fixa och så, kolla kalle anka, sen kommer dom och då blir det julmat och julklapps utdelning. :)


Kommentarer
Postat av: OLIVIA AXMAN

svar: tack snygging ;)

2010-12-23 @ 23:38:13
URL: http://oliviaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0