skrubb och b.u.s.

Hola!
Kom precis ut ur duschen, skrubbade hela mig och alldeles nyss smörjde jag in mig med brun utan sol, tänkte så att jag slapp fortsätta blända alla jag träffar! :)

Hann ju med 12.12 tåget hem, före det gick jag på stan lite med Josefin & Jenny och vi pratade lite och kikade runt på lite affärer. 30% på hela Bikbok idag, attans att man kanppt har nå pengar kvar...

Ska ta 16.42tåget till Torsåeker, för jag ska nämligen kolla på hockey med älskling och Rasmus, Brynääääs-Timrå.

Förresten, jag skrubbade ju med min billiga skrubb jag köpte på dollar häromdagen. Kändes som att den skrubbade och återfuktade på samma gång, och den luktade riktiga jordgubbar, alltså ingen fejkjordgubbslukt, utan den luktade riktig sommar :)

20:- styck på dollar. Värd priset :)

Kommentarer
Postat av: OLIVIA AXMAN

najs :D

2010-12-09 @ 15:15:56
URL: http://oliviaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0