lugg på emmaeng

Ojojoj! Var nyss hos Emmaeng, och vet ni vad vi gjorde? Klippte lugg! lugg! Jag trodde varken hon eller jag skulle våga, but we did! Och resultatet vart bra, bara en liiiten miss från mig i kanten, men det syns knappt, men det var första gången, det får man faktiskt skylla på ;) Men hon passar sjukt bra i lugg :D Tog tyvärr ingen efter-bild, men jag kan nästan lova att det kommer upp här i framtiden!

Nu är jag hos älskling men han är på träning och kommer hem efter 22 nån gång, jag får väl passa på att jobba med projektet jag då :)

Kan ni tänka denna tjej med lugg och lite mörkare och kopprigt hår? Hot va? ;)

Emmaeng: "Var aldrig dumsnål och köp hårfärg från Mood"
(hon sa att jag skulle skriva det haha)

Kommentarer
Postat av: stina

fan va duktig du är! :D

2010-12-09 @ 08:00:35
URL: http://stiinasallerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0