isabellasplace.wordpress.com

För er som drömmer om ett utbytesstudent år i USA (som jag gjorde förr) så tycker jag att ni definitivt ska kolla in på DEN HÄR bloggen. Vet inte riktigt hur vi har kommit i "kontakt" med varandra, men det är i alla fall min gamla bästaväns kompis eller kanske släkting? Aja, det mesta låter så som i amerikanska tonårsfilmer, och seriöst, man kan inte låta bli att älska dom filmerna!
Jag tycker oftast att det hon skriver är direkt taget ur en highschool film, så mysig blogg trots att hon liksom bara skriver om sin vardag. När man ser att hon varit på nhl-hockey, ser vad och vart hon har shoppat så ställer nog de flesta sig själv frågan; Varför gjorde inte jag det där för? Eller ja, det är ju inte för sent än. Om det här hade varit kanske 3 år sen hade jag kunnat dödat för att vara i hennes kläder! Men nu på senare dar (haha) så är jag inte lika sugen på det. Men jag tror de flesta tjejer (och killar, vad vet jag?) har haft en dröm om att vara i USA ett år i ungdomens år.

(Hoppas det är okej att jag länkar och berättade om bloggen, annars får du säga till!)

Kommentarer
Postat av: Isabella

Åh tack Moa! Nej det va verkligen jättekul att läsa och jag blev verkligen megaglad! :) Kul att du tycker om min blogg! Tack igen :D

2010-12-16 @ 20:50:56
URL: http://isabellasplace.wordpress.com
Postat av: emmy

haha vad sorgligt det lät "min gamla bästavän" :/ <3

2010-12-16 @ 20:56:32
Postat av: emmy

precis, för tänk va roligt vi haft det haha :D vi har måånga minnen tillsammans, det ska vi va glad över! =)

2010-12-16 @ 21:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0