hos mormor

Sitter hemma hos världens bästa mormor nu och äter lillebrors kolor och lyssnar på julmusik, underbart! :)
Vi har nyss lämnat mamma på jobbet, innan det lunchade vi på Aldos. Foccacia vart det för min del, med salami och mozarella, mums! :)

Var även in på dollar och där hittade jag ansikts- & kroppsskrubb, ingen aning om det funkar, men helt klart värt ett försök tycker jag :)

Snart ska jag och mormor ta en kopp kaffe (vuxenpoäng!) och sen klockan halv3 ska jag somsagt ta tåget till Torsåker och hjälpa Emmaeng att bleka håret och kanske klippa till luggen lite. Och sen kanske klippa Niklas, för han tycker det är så skönt när man skär i håret hahah ;)
btw, så är det jobbigt att ha två Emma E som kompisar som man är med rätt ofta. Fick höra häromdagen; ofta Emma ska färga håret blont? :o (men det var då fel emma) så Torsåker-Emma heter hädanefter Emmaeng och Årsunda/Sandviken-Emma antingen bara Emma eller Emmaeri ;) (gud vad jag pratar på om ingenitng..)

Men nu är det kaffetime, tjingeling!


älskade mormor♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0