helgen

Sjukt dålig uppdateringen under helgen, men jag hade helt enkelt roligare saker för mig än att blogga! :)
I lördags åkte jag ju till Niklas, vi gjorde inget speciellt. Jag fick julklappar av hans föräldrar och av hans mormor & morfar, presentkort i Valbo på 500:- av Marie & Håkan, och ett nagelvårdskit av hans mormor & morfar :)


På söndagen åkte vi till Dalarna för att fira jul med Niklas släktingar, trevligt trevligt :) Åt mat där och fikade och så. Fick även en julklapp av Jennie & Niklas (min Niklas syster och hennes pojkvän). En blå-vit randig tröja, skitfin! :)
Sen åkte vi hem, åt kebabsallad och bara mös.


Måndag, då åkte vi till Valbo!!!!!! :) hahah.. På mellandagsrean, det enda jag hittade på rean var en ljusbeige kofta för 100:- på Gina Tricot.
Sen köpte jag ett par leggings på Gina med, för att mina har spruckit på insidan av låret haha, världens sämsta kvalité, jag köpte dom för prick ett år sen. Så i guess att jag får köpa ett par nya varje år samtidigt som rean är ;)
Köpte även mascara och världens bästa ansiktskräm.


Ja, det var min helg det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0