godnatt!

Nu ska jag göra mig i ordning och gå och sova!
Hade varit lite bättre med älskling, som har vääärldens mysigaste famn, vid min sida men han har träning och ska hem och sova sen eftersom att han har praktik i hofors kl 7.. Aja :(

Imorgon är det i alla fall upp med tuppen som gäller eftersom att jag inte har någon skjuts till stan imorgon bitti, så jag får ta buss här hemifrån 6.40 för att komma till tåget som går 7.25.. Men sånt är livet.

Imorgon ska jag och Pernilla på Brynäs-Färjestad och sen blir det sleepover at her place. Men mer om det imorgon, godnatt! :):)


Kommentarer
Postat av: SOFIA

Då är Finalisterna utsedda! Kika in och ha sedan en fortsatt trevlig kväll! Om du inte fick chansen nu så kommer det en ny på Måndag! KRAM

2010-12-01 @ 21:39:24
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0